دانلود فیلم Dar elbise بدون سانسور و حذفیات
نوشته شده توسط : ali

دانلود رایگان فیلم لباس تنگ با زیرنویس فارسی Dar elbise TV Series 2016

فیلم لباس تنگ 2016 با کیفیت 1080p & 720p & 480p

 

دانلود فیلم لباس تنگ

دانلود قسمت آخر فیلم Dar elbise

تماشا آنلاین فیلم Dar elbise با زیرنویس فارسی
زیرنویس چسبیده دانلود فیلم Dar elbise

دانلود فیلم ها و سریال های مرتبط با Dar elbise

دانلود رایگان فیلم لباس تنگ

دانلود فیلم Dar elbise بدون سانسور و حذفیات

.

 

این فیلم با بازی (hazar-erguclu)و (Tuba Büyüküstün) راجب فردی به نام لیزا یک جوان طراح لباس از پاریس است. او شروع به کار به عنوان یک طراح مستقل می کند و می خواهد یک نمایشگاه مد راه بیاندازد. یک دوست او، یک دختر به نام حلین الهام بخش لیزا برای ایجاد .... در فیلمی که تلاش زنان برای اثبات بودن در مقابل مردان میباشد، طراح لباس جوان فرانسوی لیزا به پیشنهاد دوستش هلین تصمیم میگیرد با پول خود یک فشن شو برگزار کند.هلین قبل از اینکه لیزا از فرانسه بیاید اماده میشه و مدل ها را پیدا میکنه. دختران جوان زیادی را ملاقات میکنه و برای شرکت در فشن شو با انان مصاحبه میکنه ولی کارش جوری که فکر میکنه اسون نیست. الان هم باید مردانی که در زندگی خانم ها هستن، بابا هاشون، شوهراشون، دوست پسراشون، برادراشون رو قانع کنه.اینجوری وارد یه کار بزرگ میشه و متاسفانه یکی از خانم های جوان غیبش میزنه . داستان برای پیدا کردن زن گمشده جهت میگیره.
 
 

نسخه زبان اصلی بدون سانسور فیلم لباس تنگ را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت seryal.fun دانلود و تماشا کنید.

       

برای دانلود فیلم Dar elbise -لباس تنگ محصول 2016 ترکیه لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود فیلم Dar elbise با لینک مستقیم

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و فیلم یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

.

دانلود فیلم Dar elbise

 

دانلود زیرنویس چسبیده فیلم Dar elbise

دانلود فیلم لباس تنگ 2022 با سرعت بالا و کیفیت عالی

دانلود فیلم Dar elbise - لباس تنگ بدون سانسور و حذفیات

تماشای آنلاین فیلم لباس تنگ

خلاصه و معرفی بازیگران فیلم لباس تنگ

محصول : Turkey
زبان : Turkish
ژانر : درام
کارگردان : Hiner Saleem
سال ساخت : 2016
ستارگان فیلم
Ahmed Adel , Canan Ergüder , Caner Cindoruk
نویسندگان
Hiner Saleem , Véronique Wüthrich
زمان :2 ساعت

هازار ارگچلو

او در سال ۲۰۱۳ با سرجان بادور (Sercan Badur) رابطه داشت و در سال ۲۰۱۴ از هم جدا شدند. در سال ۲۰۱۹ هازار با اونور اونلو (Onur Ünlü) ۴۷ ساله وارد رابطه شد. این کارگردان و فیلم‌نامه نویس معروف ترک به خانواده هازار هم معرفی شده و واکنش خانواده مثبت بوده

در روز اول ژانویه سال ۱۹۹۲ میلادی (یازدهم دی سال ۱۳۷۰ شمسی) و در یک روز سرد زمستانی، هازار ارگچلو در شهر لفکوشای شمالی، پایتخت و بزرگترین شهر قبرس شمالی چشم به جهان گشود. مادر او در یک شبکه تلویزیونی فعالیت می‌کرد و پدرش برای یک روزنامه مشغول به کار بود. هازار تحصیلات مقطع دبیرستان خود را کالج یکین دو (Yakin Dogu) گذراند و پس از آن هم از دانشکده تئاتر دانشگاه هالیچ فارغ‌التحصیل شد. در همان سال ۲۰۱۰ نیز او با بازی در فیلم سایه‌ها و صورت‌ها (Golgeler ve Suretler)  در نقش روحسار (Ruhsar)، قدم محکمی برای ادامه حرفه بازیگری خود برداشت. هازار پیش از این فیلم و در سال ۲۰۰۶، تجربه حضور به عنوان بازیگر مهمان در سریال Rüya Gibi را نیز داشت.

برای دانلود رایگان فیلم ترکیه لباس تنگ لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود فیلم لباس تنگ با لینک مستقیم

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و فیلم یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

  [caption id="attachment_58" align="alignnone" width="151"]دانلود فیلم دانلود فیلم ، دانلود فیلم[/caption] فیلم در لغت به معنی «نوار باریک» است و چون برای اولین بار، تصاویر متحرک، روی فیلم عکاسی ثبت می‌شد و به این وسیله، نمایش داده می‌شدند، این نام روی تصاویر متحرک ماند؛ البته امروز خود کلمه «فیلم» به‌طور تخصصی فقط به تصاویر متحرک گفته می‌شود که در سینما نمایش داده می‌شوند، فیلم‌هایی که پس از پایان اکرانشان در سینما، از تلویزیون پخش شود را «فیلم سینمایی» می‌گویند و اگر از ابتدا فیلمی را مختص تلویزیون بسازند و ربطی به سینما نداشته باشد، به آن «فیلم تلویزیونی» می‌گویند. همچنین فیلم‌هایی که به صورت چند سری (اپیزود) یا قسمت باشد به آنها فیلم می‌گویند. در نتیجه فیلم‌ها به سه دسته شامل: فیلم سینمایی، فیلم تلویزیونی و فیلم دسته‌بندی می‌شوند. ریشه این نام در این واقعیت است که فیلم عکاسی به‌طور تاریخی عنصر اساسی رسانه ضبط و پخش تصاویر متحرک به حساب می‌آمده. تولید فیلم‌ها از طریق ضبط تصویر مردم و اشیاء واقعی با دوربین یا به وجود آوردن آن‌ها از طریق تکنیک‌های انیمیشن یا جلوه‌های ویژه است. فیلم‌ها از مجموعه‌ای از قاب‌های انفرادی تشکیل شده‌اند که زمانی که به سرعت و پشت سرهم نمایش داده می‌شوند، توهم حرکت را در بیننده به‌وجود می‌آورند. بر اثر پدیده‌ای به نام تداوم دید که بر اثر آن یک منظره برای کسری از ثانیه پس از از بین رفتن آن در حافظه می‌ماند، چشمک‌های بین تصاویر، قابل رویت نیستند. همچنین عامل ارتباط عامل دیگری است که باعث مشاهده تصاویر متحرک می‌گردد. این اثر روانی به نام حرکت بتا معروف است.





:: برچسب‌ها: دانلود قسمت آخر فیلم Dar elbise , تماشا آنلاین فیلم Dar elbise با زیرنویس فارسی , زیرنویس چسبیده دانلود فیلم Dar elbise , ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: